piątek, 19 czerwca 2015

Prolog


Trudno jest czekać na coś, co może nigdy nie nastąpić. Jeszcze trudniej jest zrezygnować bo wiesz, że to wszystko czego pragniesz. 
Ona była kimś niezwykłym, sądziłem, że mogłaby całkowicie wypełnić pustkę, która gdzieś we mnie się zagnieździła i nikła z chwilą gdy ją widziałem. Każde jej emocje i uczucia, przechodziły na mnie i kumulowały się by po jakimś czasie odejść wraz ze złością. Byłem w pułapce, pomiędzy młotem a kowadłem. Trzeba się uśmiechać, próbować żyć na nowo. Przestać żyć w klatce zbudowanej z mieszanki wizji i niespełnionych marzeń.
Nieodwzajemniana miłość jest straszną udręką.
Jest samolubna, niecierpliwa i pewna siebie. Traci kontrolę i jest trudna do zniesienia.
Faceci mogą chcieć atrakcyjnej dziewczyny, z którą będą się pokazywać, albo kogoś, kto będzie o nich dbać, albo po prostu kogoś do łóżka. Ludzie boją się samotności, więc lgną do siebie jak rozbitkowie po zatonięci okrętu.

______________________

Zapraszamy do informowanych ;)
 
Nina&Lilly
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz